This is Photoshop's version of Lorem Ipsn gravida nibh vel velit auctor aliquet.Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci. Proin gravida nibh vel veliau ctor aliquenean.

FOLLOW ME ON INSTAGRAM

+01145928421
mymail@gmail.com

Blog

Trudne biegania początki

Bardzo interesującą tendencją, którą można zaobserwować w codziennej rzeczywistości na pewno pozostaje to, że wiele osób decyduje się na codzienne uprawianie sportu. Jest to efekt bynajmniej kampanii społecznych, nacisków lekarzy, czy też nagłego zatroskania o swój stan zdrowia. Ludzie także nie zaczęli specjalnie doceniać kultury fizycznej. Wszystko to jest efektem dostrzegalnej mody, która zapanowała na bieganie i rozlewa się po kolei po całym globie! Jest to niesamowite, jak bieganie stało się popularną formą aktywności fizycznej i że można naprawdę wiele satysfakcji czerpać ze swojego treningu.

Biegają młodzi i starsi, kobiety i mężczyźni – w skrócie wszyscy, którym zależy na poprawie swojego stanu zdrowia oraz samopoczucia w pełnym zakresie. Ważna prawidłowością, która w tym miejscu występuje jest na pewno to, iż najtrudniej jest zacząć. To prawda, bardzo łatwo przesadzić z bieganiem i niestety się zniechęcić do tego. Dlatego też na samym starcie powinien zostać zaimplementowany trening biegowy dla początkujących, który nie będzie wykańczał początkującego biegacza, rozwijając jednocześnie potrzebne dla regularnego biegania części ciała. Taki plan treningowy i informacje oferuje strona http://ksstaszewscy.pl/ i wiele podobnych serwisów.

Jakie ćwiczenia na początek?

Na samym początku bardzo istotne jest nieprzeciążanie się i nieprzesadzanie z aktywnością treningową. Wiele osób pragnie zmienić od razu swoje życie i decyduje się na zbyt ambitne plany treningowe bez odpowiedniego przygotowania. Każdy rozpoczynający przygodę z bieganiem powinien zacząć od szybszego maszerowania, potem przejść do truchtu, a następnie rozpocząć regularny bieg. Nie można też przesadzać z dystansem. Bieganie nie ma być katorgą, a realną przyjemnością, która będzie wynagradzała wszelkie wysiłki dnia poprzedniego. Dobrze wykonany trening biegowy dla początkujących często wystarczy, aby osoba ćwicząca poczuła realne atuty biegania i żeby chciała dalej trenować. Nie bez znaczenia jest także zaplecze mentalne. To jakie ma się podejście do regularnego biegania i to, czy wytrwa się w codziennym trenowaniu zależy wyłącznie od podejścia psychicznego. Nie można się na pewno zniechęcać zmęczeniem, bólem, czy też rzekomym brakiem czasu. Bieganie naprawdę się pozytywnie odwdzięcza – nie tylko lepszym zdrowiem, kondycją, ale i samopoczuciem. Warto pielęgnować to dobre samopoczucie i rozwijać się każdego dnia treningowego.

Jakich błędów nie popełniać?

Jednym z podstawowych błędów popełnianych przez pełnych motywacji początkujących biegaczy jest brak przygotowania i jednoczesne wyznaczanie zbyt długich dystansów biegowych. Wpływ przesadnego pokonywania dystansów na początku jest znany. Brak przygotowania fizycznego i wykonania tego co obejmuje trening biegowy dla początkujących może doprowadzić do poważnych kontuzji, które na dłuższy czas wykluczą osobę z aktywności fizycznej i dodatkowo wprowadzą istotne ograniczenia w codziennym życiu. Po takim zastrzyku negatywnych bodźców na początku niewiele osób będzie chciało dalej biegać, co odbędzie się naturalnie ze stratą dla nich samych.

 

Sorry, the comment form is closed at this time.